Jumaat, 12 November 2010

PERMULAAN

>Page ni aku wujudkan khas wat pembaca-pembaca yang nak taw siapa aku ni yang sebenarnya, kalaw tanak taw, jangan bukak page ni, huhuhuhu.. (T_T)



Koleksi gambar2 aku.. tanak tengok, tutup ja mata k (>_<)

































Nurul Shuhada binti Mahadzir

◄ 16 November 1989

Asal = Sungai Petani, Kedah ►

◄ Bandar semasa = Sungai Petani, Kedah

◄ Bekas pelajar = Politeknik Tuanku Sultanah Bahiyah, Kulim, Kedah

◄ Diploma in Electronic Engineering

Sudah mendapat pekerjaan yang sesuai (>_<)

◄ Manufacturing Technician di SilTerra Kulim, Kedah ►

Anak sulung dari 3 adik-beradik ►

◄ sukakan teknologi terkini

◄ Berasa puas law dapat selesaikan masalah komputer kawan2

◄Download x penah miss hari2

◄ Xfresh fm stesen radio pilihan aku

Aktif dalam sukan extreme dan apa2 sahaja sukan >_<

◄ Kampung ➊ Kuala Ketil, Kedah ➋ Jengka 16, Pahang

◄ Suka makan aiskrim sande mec di dengan orang tersayang ►

Makanan peveret aku char koe teow ►

◄ Kucen haiwan kesayangan aku

(aku x maafkan sesapa saja yang wat penganiayaan kat kucen) ►

Indie genre muzik yang sangat aku minati ►

◄ Entah kenapa aku x suka sayoq!!

◄ shu_sp89@yahoo.com


2 ulasan:

Adam berkata...

ooo...org kedah sama la kiye yu..hehehehe

shu_sp89 berkata...

tu la.. hihi :)

Catat Ulasan